Skip to main content
Ωράριο λειτουργίας: 18:30-23:00 | 1ο χλμ Αριδαίας-Εξαπλατάνου – Αριδαία | Τηλ.: 2384 021740 | esperinoaridaias@sch.gr

Δικαιολόγηση απουσιών των μαθητών που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νόσημα/τα

Ως άτομα συνοικούντα με τους μαθητές/τριες   ορίζονται οι κηδεμόνες και οι συγγενείς μέχρι δευτέρου βαθμού ευθέως ή εκ πλαγίου των μαθητών/τριών και στην περίπτωση που οι μαθητές/τριες είναι ενήλικοι και οι σύζυγοι αυτών.

Ως υποκείμενα νοσήματα ατόμων που συγκατοικούν με μαθητή/τρια, τα οποία μπορεί να συνιστούν αιτία για προσεκτική στάθμιση του ενδεχομένου μακρόχρονης αποχής του παιδιού από το σχολείο είναι τα αναφερόμενα στις υπ’ αρ. 37095/1436 (Β’ 4011) και υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17-9-2020 (Β’ 4011) κοινές υπουργικές αποφάσεις και ιδίως οι κάτωθι περιπτώσεις:

1) άτομα με μεταμόσχευση συμπαγούς οργάνου που λαμβάνει δύο ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα,

2) άτομα με μεταμόσχευση μυελού των οστών το τελευταίο έτος ή που λαμβάνει δύο ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα,

3) άτομα με διάγνωση νεοπλασίας ή αιματολογικής κακοήθειας που βρίσκεται υπό χημειοθεραπεία ή ακτινοθεραπεία ή ανοσοθεραπεία,

4) άτομα με βαριά πνευμονοπάθεια (κυστική ίνωση, χρόνιο αναπνευστικό νόσημα που απαιτεί χρήση οξυγό- νου κατ’ οίκον, χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια με FEV1 < 30% [FEV1: forced expiratory volume in 1st second], διάμεση πνευμονοπάθεια με δοκιμασία διάχυσης < 40%),

5) άτομα με σοβαρή νεφρική ανεπάρκεια (υποβολή σε αιμοκάθαρση ή περιτοναϊκή κάθαρση, χρόνια νεφρική νόσος σταδίου)

6) άτομα με σοβαρή ηπατική ανεπάρκεια με πυλαία υπέρταση, κίρρωση ήπατος με πυλαία υπέρταση,

7) άτομα με ανοσοκαταστολή λόγω βαριάς συνδυασμένης ανοσοανεπάρκειας, HIV λοίμωξης με CD4<200 κύτταρα/μL ή που λαμβάνουν υψηλές δόσεις κορτικοειδών ή δύο ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα λόγω φλεγμονωδών νοσημάτων.

Οι διαδικασίες

Οι Διευθυντές/τριες των σχολικών μονάδων θα πρέπει να ενημερώσουν τους μαθητές/τριες   όσον αφορά στη δικαιολόγηση των απουσιών μετά από απόφαση της  επιστημονικής Επιτροπής και την ένταξή τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Οι κηδεμόνες και οι συγγενείς μέχρι δευτέρου βαθμού ευθέως ή εκ πλαγίου των μαθητών/τριών, και στην περίπτωση που οι μαθητές/τριες είναι ενήλικοι, υποβάλλουν στη διεύθυνση της οικείας σχολικής μονάδας, με κάθε πρόσφορο μέσο, αίτηση – υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 περί δικαιολόγησης των απουσιών κατά το πρώτο τετράμηνο λόγω συνοικήσεως με άτομο ή άτομα που πάσχει/ουν από σοβαρά υποκείμενα νοσήματα, όπως τούτα περιγράφονται, όχι περιοριστικά, στο άρθρο 2.

Μαζί με την ως άνω αίτηση – υπεύθυνη δήλωση οι παραπάνω ενδιαφερόμενοι/ες προσκομίζουν σε σφραγισμένο φάκελο το σύνολο των δικαιολογητικών που έχουν εκδοθεί από δημόσιες δομές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας υγείας που αποδεικνύουν ότι το συνοικούν με αυτούς πρόσωπο πάσχει από σοβαρό ή σοβαρά υποκείμενα νοσήματα του άρθρου 2.

Παράλληλα, προσκομίζεται εκ μέρους των συνοικούντων προσώπων υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986, δια της οποίας δηλώνουν ότι επιθυμούν η Επιτροπή  να προβεί στην επεξεργασία των φακέλων.

Για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων ειδικών κατηγοριών οι παραπάνω φάκελοι με τα δικαιολογητικά αποστέλλονται σφραγισμένοι και χωρίς καθυστέρηση στην Επιτροπή , με ευθύνη του/της Διευθυντή/τριας της οικείας σχολικής μονάδας, μέσω της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ποια είναι τα μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής

Ως μέλη της  Επιτροπής ορίστηκαν  οι εξής:

  • 1. Νικόλαος Σύψας, Καθηγητής Παθολογικής Φυσιολογίας Λοιμώξεων ΕΚΠΑ
  • 2. Δημήτριος Χατζηγεωργίου, Υποπτέραρχος, Λοιμωξιολόγος, Διευθυντής Υγειονομικού Πολεμικής Αεροπορίας
  • 3. Χαράλαμπος Γώγος, Παθολόγος-Λοιμωξιολόγος, Καθηγητής Παθολογίας Ιατρικού Τμήματος Πανεπιστημίου Πατρών,
  • 4. Μαρία Τσολιά, Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας ΕΚΠΑ και
  • 5. Βασιλική Παπαευαγγέλου, Καθηγήτρια Γ’ Παιδιατρικής, Γ.Ν.Θ. «ΑΤΤΙΚΟΝ»\

με αντίστοιχους αναπληρωτές τους εξής:

  • 1. Γεώργιο Δαΐκο, Ομότιμο Καθηγητή Παθολογίας Λοιμώξεων ΕΚΠΑ,
  • 2. Γεώργιο Σαρόγλου, Παθολόγο – Λοιμωξιολόγο, Ομότιμο Καθηγητή Παθολογίας Ανωτάτης Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ, τέως Πρόεδρος ΚΕΕΛΠΝΟ
  • 3. Σωτήριο Τσιόδρα, Καθηγητή Ιατρικής ΕΚΠΑ – Γ.Ν.Α. «ΑΤΤΙΚΟΝ», Παθολόγο-Λοιμωξιολόγο,
  • 4. Αθανασία Λουρίδα, Παιδίατρο – Λοιμωξιολόγο, Διευθύντρια ΕΣΥ – Α’ Παιδιατρική Κλινική Γ.Ν.Π.«Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ» και
  • 5. Θεοκλή Ζαούτη, Καθηγητή Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας – University of Pennsylvania -School of Medicine.

Πανελλαδικές 2020 – Αιτήσεις έως 09 Απριλίου

ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ

Λόγω των έκτακτων συνθηκών, φέτος διαφοροποιείται η υποβολή της Αίτησης-Δήλωσης (Α-Δ) και η διαδικασία θα γίνει ηλεκτρονικά, εξ αποστάσεως και με απλά βήματα. Η Αίτηση – Δήλωση αποστέλλεται με mail από τους υποψηφίους στο Λύκειό τους και καταχωρίζεται ηλεκτρονικά στα Λύκεια.
Αρχικά ο υποψήφιος θα βρει στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ή στην ιστοσελίδα του Λυκείου του, το ανάλογο υπόδειγμα της Α-Δ, το κατεβάζει και αποθηκεύει το αρχείο της Αίτησης – Δήλωσης στον υπολογιστή του. Στη συνέχεια το συμπληρώνει (μόνο τα γκρι στοιχεία) με όποιο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου διαθέτει. Τέλος το αποστέλλει συμπληρωμένο ηλεκτρονικά (με email) για ηλεκτρονική καταχώριση, μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία (30 Μαρτίου ως 9 Απριλίου 2020) στο Λύκειο που φοιτά, αν πρόκειται για μαθητή. Αν πρόκειται για απόφοιτο, τότε η Α-Δ αποστέλλεται στο Λύκειο από το οποίο αποφοίτησε ή στο πλησιέστερο στην κατοικία του Λύκειο. Σε όποιο Λύκειο αποσταλεί και καταχωριστεί η Α-Δ του αποφοίτου, σε αυτό το Λύκειο ή στο αντίστοιχο εξεταστικό κέντρο θα εξεταστεί ο απόφοιτος.
Σε περίπτωση που κάποιος υποψήφιος θελήσει εντός του διαστήματος υποβολής της Α-Δ, να τροποποιήσει την Α-Δ που υπέβαλε, τότε θα πρέπει να στείλει νέα Α-Δ με την ένδειξη «ΝΕΑ ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ» με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, ζητώντας την τροποποίηση της προηγούμενης. Σε επόμενο στάδιο και με νεότερες οδηγίες, ο/η υποψήφιος/α θα ελέγξει την ορθότητα των στοιχείων και ότι αυτά πράγματι ανταποκρίνονται στις επιθυμίες του, θα υπογράψει και θα παραλάβει ένα αντίγραφο της Α-Δ, το οποίο και θα φυλάξει μέχρι το τέλος των εξετάσεων.

Στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, αναρτώνται τα κατά περίπτωση υποδείγματα της Αίτησης-Δήλωσης και οι σχετικές εγκύκλιοι που περιγράφουν πλήρως τη διαδικασία και τα αναλυτικά δικαιολογητικά για κάθε κατηγορία υποψηφίου (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, μαθητής ή απόφοιτος). Επίσης, αποστέλλονται ήδη στα Λύκεια οι σχετικές εγκύκλιοι με τα αντίστοιχα υποδείγματα της Αίτησης-Δήλωσης.
Υπενθυμίζεται ότι όλοι οι ως άνω μαθητές και απόφοιτοι (υποψήφιοι των Πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εξετάζονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία προφορικά, πρέπει ως τις 9 Απριλίου να υποβάλουν-αποστείλουν με mail στο Λύκειό τους και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Στην ίδια προθεσμία 30 Μαρτίου με 9 Απριλίου οι υποψήφιοι που τυχόν ενδιαφέρονται για τα 3 Μουσικά Τμήματα με την ειδική διαδικασία εισαγωγής (το Τµήµα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστηµίου, το Τµήµα Μουσικής Επιστήµης και Τέχνης του Πανεπιστηµίου Μακεδονίας, και το Τµήµα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστηµίου Ιωαννίνων), εκτός από την Αίτηση-Δήλωση για τις πανελλαδικές εξετάσεις, υποβάλλουν-αποστέλλουν με mail και σχετική Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση για τα 3 Μουσικά Τμήματα.

ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ

1. Υποψήφιοι (μαθητές ή απόφοιτοι) για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ με το ΝΕΟ σύστημα
Όλοι οι μαθητές της τελευταίας τάξης των ΓΕΛ που ενδιαφέρονται για πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς και όσοι παλαιοί απόφοιτοι επιθυμούν, υποβάλλουν τη σχετική Α-Δ. Βρίσκουν το υπόδειγμα (Α-Δ ΝΕΟ ΓΕΛ, 1 σελίδα για υποβολή) , και χωρίς δικαιολογητικά το συμπληρώνουν και το αποστέλλουν με email στο Λύκειό τους. Στο ΑΡΧΕΙΟ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΛΥΚΕΙΩΝ μπορούν να βρουν το mail και τα τηλέφωνα του Λυκείου τους. Για να το συμπληρώσουν σωστά, καλό είναι να διαβάσουν τις οδηγίες (ΑΡΧΕΙΟ ΟΔΗΓΙΕΣ ΝΕΟ ΓΕΛ) ή/και τη σχετική εγκύκλιο (ΑΡΧΕΙΟ εγκύκλιος ΝΕΟ ΓΕΛ).

2. Υποψήφιοι για τις πανελλαδικές εξετάσεις των ΕΠΑΛ
Όλοι οι μαθητές της τελευταίας τάξης των ΕΠΑΛ που ενδιαφέρονται για πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς και όσοι παλαιοί απόφοιτοι επιθυμούν, υποβάλλουν τη σχετική Α-Δ. Βρίσκουν το υπόδειγμα (Α-Δ ΕΠΑΛ 1) / (Α-Δ ΕΠΑΛ 2) , και χωρίς δικαιολογητικά το συμπληρώνουν και το αποστέλλουν με email στο Λύκειό τους. Στο ΑΡΧΕΙΟ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΛΥΚΕΙΩΝ μπορούν να βρουν το mail και τα τηλέφωνα του Λυκείου τους. Για να το συμπληρώσουν σωστά, καλό είναι να διαβάσουν τις οδηγίες (ΑΡΧΕΙΟ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΑΛ 1/2) ή/και τη σχετική εγκύκλιο (ΑΡΧΕΙΟ εγκύκλιος ΕΠΑΛ).

Και για τις 3 παραπάνω περιπτώσεις (ΝΕΟ ΓΕΛ, ΠΑΛΑΙΟ ΓΕΛ, ΕΠΑΛ), όσοι ενδιαφέρονται για τα 3 μουσικά Τμήματα, συμπληρώνουν και αποστέλλουν με email στο Λύκειό τους επιπλέον Α-Δ (Α-Δ ΜΟΥΣΙΚΑ ΝΕΟ ΓΕΛ ή ΠΑΛΑΙΟ ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ), αφού διαβάσουν και τον κατάλογο μουσικών οργάνων (ΑΡΧΕΙΟ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ).
Και για τις 3 παραπάνω περιπτώσεις (ΝΕΟ ΓΕΛ, ΠΑΛΑΙΟ ΓΕΛ, ΕΠΑΛ), οι υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εξετάζονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία προφορικά, πρέπει ως τις 9 Απριλίου να συνυποβάλουν-αποστείλουν με email στο Λύκειό τους και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, αφού τα έχουν σκανάρει ή φωτογραφίσει και ΕΦΟΣΟΝ βέβαια δεν τα έχουν ήδη καταθέσει στο Λύκειό τους.

Για τη διευκόλυνση των υποψηφίων, θα γίνει προσπάθεια τα Λύκεια να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά ή με mail με τους μαθητές και να τους ενημερώσουν για τη διαδικασία της Αίτησης-Δήλωσης. Για τυχόν απορίες, οι μαθητές θα απευθύνονται τηλεφωνικά ή με mail στα Λύκειά τους, ενώ τα Λύκεια θα υποστηρίζονται από το Υπουργείο Παιδείας, όπως περιγράφεται στις εγκυκλίους. Σε κάθε περίπτωση σε επόμενο χρονικό στάδιο, θα ελεγχθεί η ορθότητα των στοιχείων και των προτιμήσεων των υποψηφίων και θα αποκατασταθούν τυχόν ελλείψεις ή σφάλματα.

ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

1. Συνοψίζοντας, όλοι οι υποψήφιοι (Νέο ΓΕΛ, Παλαιό ΓΕΛ, ΕΠΑΛ) θα πρέπει 30 Μαρτίου ως 9 Απριλίου, χωρίς άλλα δικαιολογητικά να στείλουν την Α-Δ (1 σελίδα για υποβολή) στο Λύκειό τους. Αν είναι υποψήφιοι για τα 3 Μουσικά Τμήματα, θα στείλουν την επιπλέον Α-Δ Μουσικά (1 σελίδα για υποβολή). Μόνο αν είναι υποψήφιοι για προφορική εξέταση, τότε θα στείλουν δικαιολογητικά.
2. Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, τις Σχολές του Λιμενικού Σώματος και τις Σχολές της Ακαδημίας του Εμπορικού Ναυτικού πρέπει επιπλέον να υποβάλουν αίτηση απευθείας στο Στρατό, στην Αστυνομία, στην Πυροσβεστική, στο Λιμενικό ή στο Εμπορικό Ναυτικό σε χρονικό διάστημα που θα ορίζεται στις προκηρύξεις που θα εκδώσουν τα αρμόδια Υπουργεία και να κριθούν ικανοί στις προκαταρκτικές εξετάσεις. Οι παραπάνω προκηρύξεις θα διατίθενται από τα Στρατολογικά Γραφεία, τα Αστυνομικά Τμήματα, την Πυροσβεστική και τις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές αντίστοιχα.
3. Όσοι υποψήφιοι ενδιαφέρονται για τα ΤΕΦΑΑ και θα συμμετάσχουν φέτος στις πανελλαδικές εξετάσεις, πρέπει υποχρεωτικά να δηλώσουν την επιθυμία τους για τα ΤΕΦΑΑ, ώστε να συμμετάσχουν και στις πρακτικές δοκιμασίες (υγειονομική εξέταση και αγωνίσματα).
4. Υποψήφιοι για το 10% των θέσεων (χωρίς νέα εξέταση) μπορούν να είναι μόνο όσοι εξετάστηκαν πανελλαδικά το 2018 ή το 2019 (με τα ημερήσια ΓΕΛ ή με τα ημερήσια ΕΠΑΛ). Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων, δεν θα υποβάλουν την Αίτηση-Δήλωση, αλλά απευθείας μηχανογραφικό δελτίο.
5. Όσοι από τους μαθητές της τελευταίας τάξης των ΓΕΛ ή των ΕΠΑΛ εμπίπτουν στην ειδική κατηγορία των υποψηφίων-πασχόντων από σοβαρές παθήσεις (για εισαγωγή στο 5% των θέσεων εισακτέων χωρίς εξετάσεις), έχουν ήδη αποκτήσει νέο πιστοποιητικό της πάθησής τους από τις αρμόδιες επταμελείς επιτροπές των νοσοκομείων. Αυτοί οι μαθητές, εφόσον δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, δεν υποβάλλουν την Αίτηση-Δήλωση, αλλά θα καταθέσουν μηχανογραφικό σε ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν αργότερα.

6. Για τη διευκόλυνση των υποψηφίων παραθέτουμε παρακάτω όλα τα απαραίτητα αρχεία (link):

Α-Δ ΕΠΑΛ Υπόδειγμα 1 (1 σελίδα για υποβολή)
ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΑΛ Υπόδειγμα 1
Α-Δ ΕΠΑΛ Υπόδειγμα 2 (1 σελίδα για υποβολή)
ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΑΛ Υπόδειγμα 2
ΑΡΧΕΙΟ Σχετική εγκύκλιος ΕΠΑΛ

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΛΥΚΕΙΩΝ (mail και τηλέφωνα)

Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι


Στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα.

https://epal-esp-arid.pel.sch.gr/wp-content/uploads/2020/03/cov.pdf

Το ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ Αριδαίας γιόρτασε τα 10 χρόνια από την ίδρυσή του

Την Πέμπτη 16-05-2019 Το Εσπερινό ΕΠΑΛ Αριδαίας πραγματοποίησε την εκδήλωση του για τα 10 χρόνια από την ίδρυσή του.

Ο προαύλιος χώρος πλημμύρισε από μαθητές, εκπαιδευτικούς και φίλους του σχολείου και ταυτόχρονα με αναμνήσεις, συγκίνηση και αναπολήσεις στιγμών από τα 10 χρόνια λειτουργίας.

Προβλήθηκαν εργασίες μαθητών και φωτογραφικό υλικό από δράσεις όλων των ετών λειτουργίας που ανέδειξαν το σημαντικό ρόλο του ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΕΠΑΛ Αριδαίας στην τοπική κοινωνία.

Συγκινηθήκαμε, συζητήσαμε και  χορέψαμε σε μία όμορφη βραδιά που θα μείνει ανεξίτηλη στην μνήμη όλων μας.

Οι απόφοιτοί μας, οι παλιοί καθηγητές οι μαθητές και οι φίλοι μας γιόρτασαν όλοι μαζί.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους:

  • Τον κ. Ράπτη Γ. Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου
  • Τον κ. Πριβαρτιτσάνη Π., Πρόεδρο της ΕΛΜΕ
  • Τον κ. Όρλη Στ. , Διευθυντή του Ε.Κ Αριδαίας και παλιό Δ/ντη του Εσπερινού ΕΠΑΛ Αριδαίας
  • Τους παλιούς εκπαιδευτικούς,
  • Τους απόφοιτους και φίλους

Οι Μαθητές                                                                       Οι εκπαιδευτικοί

Ο Δ/ντής

Παπανικολάου Χρήστος

Εκδήλωση για τα 10 χρόνια λειτουργίας του Εσπερινού ΕΠΑΛ Αριδαίας

Την Πέμπτη 16-05-2019 στις 19:00 σας προσκαλούμε στην εκδήλωση που θα γίνει στο χώρου του Εσπερινού ΕΠΑΛ για τα 10 χρόνια λειτουργίας του.

Καλούμε όλους τους μαθητές που φοίτησαν όλα αυτά τα χρόνια , τους εκπαιδευτικούς αλλα και φίλους να παρευρεθούν σε μια εκδήλωση που θα τιμήσει την 10 ετή λειτουργία του σχολείου…

Μη λειτουργία σχολικών μονάδων την Τετάρτη 9 -01-2019 και Πέμπτη 10-01-2019

Με απόφαση του Δημάρχου Αλμωπίας κ. Δημήτρη Μπίνου, κλειστά θα παραμείνουν ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ {Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια} σημερα Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019 και την Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019, λόγω των ιδιαίτερα χαμηλών θερμοκρασιών και της χιονόπτωσης που σημειώνονται αυτή την ώρα.

Μη λειτουργία του Εσπερινού ΕΠΑΛ Αριδαίας την Τρίτη 08-01-2019 με απόφαση του Δημάρχου Αλμωπίας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Με απόφαση του Δημάρχου Αλμωπίας κ. Δημήτρη Μπίνου, κλειστά θα παραμείνουν ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ {Παιδικοί Σταθμοί, Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια} την Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019, λόγω των ιδιαίτερα χαμηλών θερμοκρασιών που σημειώνονται.

Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκου Πιερρακάκη για την 25η Μαρτίου

Αγαπητές μαθήτριες, αγαπητοί μαθητές,
Αγαπητές και αγαπητοί εκπαιδευτικοί,
Σήμερα η Ελλάδα γιορτάζει τα 203 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης. Ο αγώνας για
την Ανεξαρτησία ξεκίνησε από τη δίψα των Ελλήνων για ελευθερία και άντεξε χάρη στην πίστη και την
αφοσίωση των επαναστατών. Απέναντι στην αριθμητική και υλική υπεροπλία της Οθωμανικής
Αυτοκρατορίας, οι Ελληνίδες και οι Έλληνες αντέταξαν θάρρος, αυτοθυσία, προσήλωση στον στόχο και
εφευρετικότητα στο πεδίο, πετυχαίνοντας, τελικά, τη γέννηση του νέου Ελληνικού Κράτους το 1930.
Πέρα από την αυταπάρνηση και το αξιοζήλευτο στρατηγικό πνεύμα, βασικό στοιχείο της επιτυχίας της
Επανάστασης αποτέλεσε η εξωστρέφειά της. Ήδη πριν από την κήρυξή της, οι αξίες και τα ιδανικά της
Επανάστασης είχαν φτάσει σε όλη την Ευρώπη. Τόσο στα κέντρα λήψης αποφάσεων όσο και στη
συνείδηση των πολιτών, οι Έλληνες της Διασποράς δημιούργησαν ένα κίνημα φιλελληνισμού που
στήριξε ηθικά, οικονομικά και ουσιαστικά την Επανάσταση.
Σε διεθνές επίπεδο, η Ελληνική Επανάσταση αποτελεί αναπόσπαστο κρίκο των μεγάλων εθνικών
επαναστάσεων του 17ου και του 18ου αιώνα. Οι Έλληνες εμπνεύστηκαν από επαναστάσεις όπως η
Αμερικανική και η Γαλλική και ταυτόχρονα ενέπνευσαν άλλους λαούς να αποτινάξουν τους ζυγούς και
να διεκδικήσουν την αυτοδιάθεσή τους. Γι’ αυτό και αποτελεί ένα ορόσημο με διεθνή εμβέλεια, που
συνέβαλε στη διαμόρφωση του σύγχρονου κόσμου.
Η επέτειος της 25ης Μαρτίου αποτελεί όχι μόνο μνήμη παρελθόντος, αλλά και μνήμη μέλλοντος. Οι
επαναστάσεις της εποχής μας καλούνται να απαντήσουν σε νέες προκλήσεις και συντελούνται με
διαφορετικά μέσα. Ωστόσο, το διακύβευμά τους παραμένει ένα – και αυτό είναι η ελευθερία. Και η
ελευθερία πάντα, σε κάθε εποχή και σε κάθε της έκφανση, «θέλει αρετήν και τόλμην», όπως έγραψε ο
Ανδρέας Κάλβος.
Η σημερινή επέτειος αποτελεί την καλύτερη αφορμή να μνημονεύουμε τα επιτεύγματα των προγόνων
μας με ευγνωμοσύνη και σεβασμό. Το παράδειγμά τους μάς διδάσκει ότι οι Έλληνες μπορούμε να
πετύχουμε πολλά, με εφόδια τη γνώση, την ενότητα, τη δημιουργικότητα και την εξωστρέφεια.
Πρωταρχική μας αποστολή στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού είναι η απόκτηση
αυτών των εφοδίων. Και υλοποιούμε καθημερινά αυτόν τον στόχο μέσα από τη διαρκή αναβάθμιση
της εκπαιδευτικής διαδικασίας και μέσα από την εμπέδωση του πατριωτισμού που πηγάζει από τη
ρήση του Διονυσίου Σολωμού ότι «εθνικό είναι το αληθές».
Ζήτω η 25η Μαρτίου! Χρόνια πολλά!

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ

Υπενθύμιση προθεσμίας προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή φοιτητών/ριών στη Σχολή Αξιωματικών και σπουδαστών/ριών στη Σχολή Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας με το σύστημα των Πανελλαδικών εξετάσεων έτους 2024

rsz 1pirosvestes

21-03-24 Υπενθύμιση προθεσμίας προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή φοιτητών/ριών στη Σχολή Αξιωματικών και σπουδαστών/ριών στη Σχολή Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας με το σύστημα των Πανελλαδικών εξετάσεων έτους 2024

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την σχετική προκήρυξη του Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος, η ηλεκτρονική υποβολή της Αίτησης-Υπεύθυνης Δήλωσης συμμετοχής στο διαγωνισμό εισαγωγής στις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, η οποία πραγματοποιείται στην ηλεκτρονική εφαρμογή που λειτουργεί ειδικά για το Διαγωνισμό στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος www.fireservice.gr, λήγει την Τρίτη 26-03-2024.

Επιπλέον, υπενθυμίζεται ότι μετά την ηλεκτρονική υποβολή της Αίτησης-Υπεύθυνης Δήλωσης, η υποβολή όλων των δικαιολογητικών, υποχρεωτικών (της παρ. 2 του ΚΕΦ.Γ΄ της προκήρυξης) και των κατά περίπτωση ειδικών κατηγοριών (της παρ. 3 του ΚΕΦ.Γ΄ της προκήρυξης), διεκπεραιώνεται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά, με σάρωση (σε μορφή PDF) και αποστολή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου dikaiol@psnet.gr έως και την Πέμπτη 28/03/2024.

Η προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή στις Σχολές Αξιωματικών και Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος: www.fireservice.gr

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΑ

Με χαρά σας προσκαλούμε στην ημερίδα που διοργανώνει το Εσπερινό ΕΠΑΛ Αριδαίας, σε συνεργασία με την Ανεξάρτητη Αρχή Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.), με θέμα: ¨Tυχερά παιχνίδια – Παιχνίδι ή Εθισμός;¨, η οποία είναι αφιερωμένη στα τυχερά παιχνίδια και την επίδρασή τους στις ζωές μας.

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024 και ώρα 19:00, είτε δια ζώσης στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Αριδαίας, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων είτε εξ αποστάσεως μέσω συνδέσμου Webex.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας, θα έχουμε την ευκαιρία να ενημερωθούμε από εξειδικευμένους ομιλητές αναφορικά με τους κινδύνους των τυχερών παιχνιδιών, καθώς και τον τρόπο προστασίας του εαυτού μας και των αγαπημένων μας ανθρώπων.

Είναι μια ευκαιρία για όλους μας να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας και να ανταλλάξουμε χρήσιμες απόψεις, ιδέες και εμπειρίες.

Σύνδεσμος Webex

https://minedu-secondary2.webex.com/meet/nmavrop

Με εκτίμηση,

Ο Διευθυντής του σχολείου

Νικόλαος Μαυρόπουλος

Υπενθύμιση για την έκδοση προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων ΕΛΑΣ με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων του ΥΠΑΙΘΑ, έτους 2024.

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την σχετική προκήρυξη του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας η προθεσμία της υποβολής των σχετικών δικαιολογητικών των υποψηφίων για τη συμμετοχή τους στις προκαταρκτικές εξετάσεις (ΠΚΕ) για εισαγωγή στις Αστυνομικές Σχολές λήγει στις 25 Φεβρουαρίου 2024 και ώρα 15.00.

Η προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων της ΕΛΑΣ, ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας: www.hellenicpolice.gr.

Πολίτες αγόρασαν μόνοι τους απινιδωτές και σώζουν ζωές

 
ΣΕ ΚΩ ΚΑΙ ΑΡΙΔΑΙΑ

Πολίτες αγόρασαν μόνοι τους απινιδωτές και σώζουν ζωές

Η «Κ» καταγράφει ιστορίες ανθρώπων που σώθηκαν επειδή ένας συνάνθρωπός τους γνώριζε ΚΑΡΠΑ και ένας απινιδωτής ήταν διαθέσιμος σε κοντινή απόσταση

Ο Ερρίκος Τρουμούλης θυμάται ακριβώς την ημερομηνία του περιστατικού. Παρασκευή, 3 Νοεμβρίου. «Ανέβαινα με τα παιδιά στην τάξη και ξαφνικά με κάλεσαν, γιατί μια μαθήτρια είχε χάσει τις αισθήσεις της». Οι μαθητές γνώριζαν πως ο καθηγητής μουσικής είναι παράλληλα και εκπαιδευτής πρώτων βοηθειών και έτσι απευθύνθηκαν αμέσως σε αυτόν. Ο κ. Τρουμούλης έτρεξε και είδε μια 12χρονη μαθήτρια μελανιασμένη. «Κατάλαβα ότι δεν είχε οξυγόνο. Προσπάθησα να της ανοίξω τον αεραγωγό, είδα ότι δεν ανέπνεε και φώναξα να μας φέρουν τον απινιδωτή του σχολείου». Οπως διευκρίνισε ο κ. Τρουμούλης, στην Κω όπου ζει και διδάσκει, κάθε σχολείο έχει και έναν απινιδωτή χάρη σε μια ιδιωτική δωρεά ξενοδοχειακού ομίλου. Με τις κινήσεις των χεριών του και τη χρήση απινιδωτή, ο Ερρίκος Τρουμούλης κατάφερε να επαναφέρει το κορίτσι, το οποίο παρέλαβε έπειτα το ασθενοφόρο για να το διακομίσει στο πλησιέστερο νοσοκομείο.

«Δεν θα άφηνα το παιδί να φύγει στα χέρια μου»

Η μαθήτρια είναι μία από τους συνολικά τέσσερις πολίτες της Κω, που υπέστησαν ανακοπή σε λιγότερο από μία εβδομάδα και σώθηκαν χάρη στην παρέμβαση εκπαιδευμένων πολιτών στις πρώτες βοήθειες, αποδεικνύοντας πως όσο περισσότεροι εκπαιδεύονται, τόσο ισχυρότερο είναι το δίχτυ ασφαλείας για όλους.

Για τον κ. Τρουμούλη δεν ήταν η πρώτη φορά που έσωζε κάποιον χάρη στην εκπαίδευση που έχει λάβει. «Είναι διαφορετικό όμως όταν είναι παιδί, και μάλιστα που το ξέρεις. Δεν θα το άφηνα να φύγει στα χέρια μου», δήλωσε μιλώντας στην «Κ». Την πρώτη ημέρα που επέστρεψε στο σχολείο, η μαθήτρια, η ίδια και οι γονείς της τον περίμεναν στην είσοδο για να τον ευχαριστήσουν. «Πολλά χαμόγελα και αγκαλιές. Τους είπα ότι θα έκανα τα αδύνατα δυνατά για να παραδώσω το κορίτσι σε σε μια κατάσταση που να μπορεί να το διαχειριστεί το ΕΚΑΒ».

Συνολικά τέσσερις πολίτες της Κω υπέστησαν ανακοπή σε λιγότερο από μία εβδομάδα και σώθηκαν χάρη στην παρέμβαση εκπαιδευμένων πολιτών στις πρώτες βοήθειες, αποδεικνύοντας πως όσο περισσότεροι εκπαιδεύονται τόσο ισχυρότερο είναι το δίχτυ ασφαλείας για όλους.

Στην Κω, όπως περιγράφει ο κ. Τρουμούλης, έχει δημιουργηθεί μια ομάδα 6-7 εκπαιδευτών οι οποίοι τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχουν εκπαιδεύσει περίπου 500 ενηλίκους στις πρώτες βοήθειες και στη χρήση απινιδωτή. Ο καθηγητής, που γεννήθηκε και ζει μέχρι σήμερα στο νησί, έχει παρατηρήσει μια μεταστροφή του κόσμου σε σχέση με την ευαισθητοποίησή του αναφορικά με τις πρώτες βοήθειες. Η μεταστροφή, όπως πιστεύει, ξεκίνησε από ένα απομακρυσμένο χωριό του νησιού. Εκεί σε ένα τουρνουά μπάσκετ, πριν από τέσσερα χρόνια, ο κ. Τρουμούλης επανέφερε μαζί με τα άλλα μέλη της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης έναν αθλητή που υπέστη ανακοπή. «Την επόμενη εβδομάδα 30 άτομα είχαν ζητήσει να εκπαιδευτούν σε ΚΑΡΠΑ και χρήση απινιδωτή», είπε, προσθέτοντας πως με ίδιους πόρους οι κάτοικοι αγόρασαν και απινιδωτές. Χάρη στη διάσωση, οι κάτοικοι συνειδητοποίησαν πως η εκπαίδευση των ίδιων σε καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση είναι μονόδρομος καθώς ζουν σε μια περιοχή όπου αν συμβεί κάτι, στην καλύτερη περίπτωση το ασθενοφόρο θα χρειαστεί τουλάχιστον 45 λεπτά για φτάσει.

Αγοράζουν μόνοι τους απινιδωτές

 

Το ίδιο σκεπτικό ανέπτυξε και η πόλη της Αριδαίας, όπου την προηγούμενη εβδομάδα σώθηκε ένας 42χρονος καθηγητής. Στη μικρή πόλη της Βόρειας Ελλάδας έχει σχηματιστεί μια ομάδα εθελοντών-ανανηπτών που είναι πιστοποιημένοι στην παροχή των πρώτων βοηθειών και διαχειρίζονται τους επτά απινιδωτές που διαθέτει η Αριδαία. Η συνεννόηση μεταξύ των μελών της ομάδας ήταν καθοριστική για τον 42χρονο καθηγητή που κατέρρευσε βγαίνοντας από το φροντιστήριο. Ο φίλος του που ήταν μαζί του απευθύνθηκε στην ομάδα και έπειτα από λίγο κατέφθασε εθελόντρια μαζί με τον απινιδωτή, η οποία του προσέφερε πολύτιμο χρόνο μέχρι να έρθει το ασθενοφόρο.

 

Στην Αριδαία πλέον υπάρχουν συνολικά 200 πιστοποιημένοι ανανήπτες, ενώ το πρώτο εξάμηνο του έτους έγιναν χίλιες εκπαιδεύσεις μαθητών.

«Οι κάτοικοι στην Αριδαία αγόρασαν μόνοι τους απινιδωτές και εκπαιδεύτηκαν. Συνειδητοποίησαν πως η μοναδική λύση για την ασφάλεια όλων είναι όλο και περισσότεροι άνθρωποι να γνωρίζουν πρώτες βοήθειες», σημείωσε ο Αλέξανδρος Καρατζάς, εκπαιδευτής και μέλος της τοπικής ομάδας ανανηπτών. Ο ίδιος έχει παρατηρήσει πως το ενδιαφέρον των απλών πολιτών της περιοχής να μάθουν ΚΑΡΠΑ έχει αυξηθεί, καθώς στην Αριδαία πλέον υπάρχουν συνολικά 200 πιστοποιημένοι ανανήπτες, ενώ το πρώτο εξάμηνο του έτους έγιναν χίλιες εκπαιδεύσεις μαθητών.

 

 

Τα παιδιά σώζουν ζωές 

Η αίσθηση αυτή αντανακλάται και στα στατιστικά που έχει στη διάθεσή του ο Αναστάσης Στεφανάκης, ιδρυτής και πρόεδρος της Ανθρωπιστικής Οργάνωσης Κοινωνίας Πολιτών Kids Save Lives, που μεταξύ άλλων εκπαιδεύει μαθητές στην ΚΑΡΠΑ. Οπως είπε, οι παραπάνω ευτυχείς συγκυρίες εξηγούνται καθώς έχει εκπαιδευθεί πολύ περισσότερος κόσμος πλέον, με την οργάνωσή του μόνο να έχει εκπαιδεύσει περίπου 200.000 ανθρώπους, ενώ έχει πολλαπλασιαστεί και ο αριθμός των απινιδωτών. «Από τους 500 που υπήρχαν στον διαδραστικό χάρτη με τους απινιδωτές το 2020, τώρα βλέπουμε ότι είναι περισσότεροι από 2.000», δηλώνει ο κ. Στεφανάκης.

 

 

Πάγιο αίτημα της οργάνωσης είναι το μάθημα πρώτων βοηθειών να ενταχθεί στα σχολεία, ώστε να το μαθαίνουν τα παιδιά από νεαρή ηλικία.

Οπως υπογραμμίζει και ο ίδιος, η ετοιμότητα της τοπικής κοινότητας για την αντιμετώπιση μιας καρδιακής ανακοπής είναι απαραίτητη, αν σκεφτεί κανείς πως ο μέσος όρος άφιξης των ασθενοφόρων σε αστικές περιοχές στην Ευρώπη είναι τα 10-12 λεπτά, την ίδια στιγμή που γνωρίζουμε πως για κάθε λεπτό που περνάει μετά την ανακοπή χάνεται ένα 10% των πιθανοτήτων επιβίωσης. Αντιθέτως, όπως παρατηρεί ο κ. Στεφανάκης, αν κάποιος επέμβει με τη χρήση απινιδωτή τα πρώτα 3-4 λεπτά του συμβάντος, φαίνεται πως τουλάχιστον το 50% των περιπτώσεων θα επιστρέψει στη ζωή. Πάγιο αίτημα της οργάνωσης είναι το μάθημα πρώτων βοηθειών να ενταχθεί στα σχολεία, ώστε να το μαθαίνουν τα παιδιά από νεαρή ηλικία και η χώρα μας να φτάσει στα επίπεδα των σκανδιναβικών χωρών που αποτελούν πρότυπο στο ζήτημα της εκπαίδευσης πολιτών.

 

Η οργάνωση Kids Save Lives έχει εκπαιδεύσει περίπου 200.000 ανθρώπους, ενώ από τους 500 απινιδωτές που υπήρχαν στον διαδραστικό χάρτη το 2020, τώρα βλέπουμε ότι είναι περισσότεροι από 2.000.

 

Κάποιοι από τους νέους απινιδωτές που προστέθηκαν στην οργάνωση Kids Save Lives έχουν αγορασθεί από τον επιχειρηματία Χρήστο Παπασωτηρίου, ο οποίος τους έβαλε στα καταστήματά του όταν απέκτησε προσωπική εμπειρία από την πολύτιμη δράση τους. Πριν από τρία χρόνια ο κ. Παπασωτηρίου, καθώς περίμενε τη σύζυγό του στο αυτοκίνητο, έπαθε ανακοπή και έχασε τις αισθήσεις του. Σώθηκε από τα παιδιά του τα οποία βρίσκονταν κοντά και γνώριζαν ΚΑΡΠΑ. Εσπευσαν απευθείας στο σημείο, του έκαναν καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση και μαζί με έναν αναισθησιολόγο που έτυχε να περνάει από το σημείο βοήθησαν τον πατέρα τους να σωθεί μέχρι να έρθει να τον παραλάβει το ασθενοφόρο. «Κατάφεραν να με σώσουν», λέει ο κ. Παπασωτηρίου, ο οποίος μετά εκπαιδεύτηκε και ο ίδιος στις πρώτες βοήθειες. «Ευτυχώς ήταν εκεί και ήξεραν τι να κάνουν. Κατάλαβα και έμαθα τι έγινε μετά το χειρουργείο. Μια αλυσίδα ανθρώπων μού έσωσε τη ζωή».

 

Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2023-24 – Ενεργοποίηση Επταμελών Επιτροπών για έκδοση Πιστοποιητικού

Αναφορικά με την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024, ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, σας ενημερώνουμε ότι οι υποψήφιοι της ειδικής αυτής κατηγορίας καλούνται να απευθυνθούν σε μία από τις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές, που έχουν συσταθεί σε συγκεκριμένα Δημόσια ή Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία, προκειμένου να
αποκτήσουν Πιστοποιητικό διαπίστωσης πάθησης.

Διαβάστε περισσότερα για την Εγκύκλιο, τις Επταμελείς Επιτροπές και τη διαδικασία Αίτησης εδώ.

Αίτηση-Δήλωση στις Πανελλαδικές 2024

Υποβολή Αίτησης-Δήλωσης μαθητών και αποφοίτων για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ έτους 2024

από την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2023 μέχρι και την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία οι υποψήφιοι (μαθητές και απόφοιτοι) που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καλούνται να υποβάλουν τη σχετική Αίτηση – Δήλωση (Α-Δ) για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ έτους 2024 από την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2023 μέχρι και την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023. Η προθεσμία υποβολής είναι αποκλειστική.

ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ για Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2024, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Μετάβαση στο περιεχόμενο